Busra57 referanslar herkes farklı yazmış benim gebelik şekeri testimde açlık referansı 70-100 yazıyor 88 çıkmıştı sorun yok demişti doktor ama tokluğum sıkıntı çıktı içecekten sonra cihazla kendim ölçüyorum ve diyetisyene gittim sonuçları götüreceğim 2 hafta geçsin 🤷♀️
açlık şekeri 100 gibi yani sınırı