Melekanne1 Merhaba anneler 35+1 haftalığım karnımın ağrısıyla uyandım aşırı bi gaz sancısı gibi bi sancı tuttu gazda çıkaramıyorum şimdi biraz dindi ama kasılıyorum devamlı hala geçmedi doğum sancısı değildir dimi ilk gebeliğimde
busraakeskin Melekanne1 değil bacım değil. Ben de aynı öyle doğuruyorum sandım doğuramadım. Gaz sancısı fenalar fenası bişey. Ayaklarını sıcak tut kefir iç prpbiyotikli çaylar iç. Çok işe yarıyor
Melekanne1 busraakeskin geceden beri belimi ayaklarımı sıcak tutuyorum halada var ağrısı dediğin gibi bise kefir içeyim bakayım eşimde doğum ypıyorum sandı sancıdan kıvranıyorum diye zor tuttum onu ambulansı aramaması için 😄