seymabykn Selam anneler bugün tam 38 haftalık olduk. Yaklaşık bir saattir bebeğim fazlasıyla hareket ediyor ama sert bir şekilde. Normalde bu kadar fazla hareket etmezdi. Acaba doğum sancıları olabilir mi aranızda yaşayan tecrübeli anneler var mı?