Daha çok yeniyiz, 8+2deyiz. Cinsiyetimiz belli değil. Kız da olsa erkek de olsa 2 isim düşünüyoruz. Erkek olursa 1.ismi belli ; Nevzat olacak. Nevzat isminin yanına yakışacak daha modern bir isim düşünüyoruz.
Kız olursa da herhangi bir fikrimiz yok henüz. İsim önerilerinizi bekliyorum ❤️❤️❤️❤️