Merhaba kızlar bu sabah saat 7,25 de oğlumu kucağıma çok şükür aldım. Şimdi size biraz hikayemden bahsedeyim. 38+3 olmuştuk 28 Mart sabah saat 5 sularında bir karın ağrısı ile uyandım sonrasında doğru düzgün uyuyamadım zaten. Her 10 dk da bir sancım oldu. Kasılma sayar yardımı ile 3 saat kasılma süremi hep bekledim sabah 8 oldu geçmiyor çok şiddetli değil ama regl ağrısı gibi dayanıyorum. Sonra bir duş aldım sıcak suya oturdum. İki saat kadar uyumuşum. Sonra tekrar biraz saha şiddetli ağrı ile uyandım. Ama yine dayanıyorum. 🤣🤣🤣 kendime hiç acımamışım diyorum şimdi. Eşim evdeydi pazar olduğu için kahvaltı hazırladı kahvaltımızı yaptık ben yine uyumak istedim ama mümkün değil 😰😰😰 çok ağrım var ve hala 10 dk ara ile kısalma hiç yok şiddeti değişiyor sadece. Kısalma olmayınca da doğum değil sanıyorum. Bu şekilde akşam 19.00 a kadar evde durdum lakin geçmiyor hazırlandım çantamı da aldım hastaneye gittim. Muayene oldum nts bağlandı 1.5 santim açılma var dedi ilk doğumum olduğu için eve de göndermedi burda kalacaksın dediler serum yapıldı ilaç verildi ama ağrılarım artıyor açılmam olmuyor saat 1.30 a kadar şiddetli ağrı çektim. Ama hala açılmam aynı kendimi kastının için açılmıyorum. Epidural anestezi istiyordum zaten. Anestezi uzmanları geldi saat 2 gibi epidural yaptılar. Çok şükür çok rahatladım hiç ağrı hissetmiyordum böylelikle de kolayca açılmam olacaktı ki öyle de oldu saat 4 gibi 6 santim olmuştu açılmam beklemeye devam ettik sabah vardiyesi değişiklik oldu eve değişti derken açıklığıma bakmaları biraz sürdü yeni ebe geldi ve bebeğin kafası gelmiş dedi görüyorum dedi biz şok ben sadece suyumun geldiğini hissetmiştim başka da hiçbirşey hissetmedim ebelerimin yardım ile sancı hissim olmadığı için bebeğimi doğurdum çöm şükür sabah saat 7.25 de epidural muhteşem birşey gerçekten yapıldıktan sonra hiçbirşey hissetmedim. Yırtık da çok olmadı sadece 2 dikiş atıldı oğlum eli yanağında doğduğu için olmuş o da . Şimdi oğlum kucağımda çok şükür biraz uzun sürdü doğumum ama olsun her anı çok güzeldi rabbim herkese güzel sağlıklı doğumlar nasip etsin ayrıca kızlar doğum yapacaklar naçizane bir önerim hz Meryem duası okudum sürekli ( sümme sebile yessera ) sürekli bunu okudum.