Bebegim4 kadın doğum uzmanına muayene olmasını önerebilirim. Burda kimse doktor değil, sadece bu belirtilerle bir şey söylemek çok yanlış olur. İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir, sadece irritasyon da olabilir uzmana görünmesi en sağlıklısı… Ben de sağlık sektöründe çalışıyorum ama kimseye ilaç bile önermem.