Sidal çatının nolmal olması illa normal doğum yapacaksın anlamına gelmiyor ki zaten sancın başlıyor bakıyorki bebek dönmemiş döndürmeye çalışıyorlar olmazsa sezeryan su ciddi oranda azalana kadar sezeryan şart değil kalp atışı yavaşladı yada yükseltildi düzelmiyorsa gene mecbur sezeryan bu o gün belli olursa sıkıntı yok. Ama doğumun başlamasını beklemeli doktorsa annede sezeryandan sonra sütüm gelmiyor meseleside bundan kaynaklanıyor doğum zamanı kendiliğinden olmadığı için vücut hemen süt salınımını gerçekleştiremeye biliyor