Arkadaşlar Çarşamba günü kontrol var doktor çatı muayene yapıp karar veririz dedi . Daha önce 20 haftalık erken doğum kaybım var 11 saat suni sancı çektim bu sebeble sancıdan çok korkuyorum . Her an kendi kararımla sezaryene de dönebilirim . Çevremde. Sezaryen konusunda çok tedirgin ediyor beni off çok kararsızım sizde durumlar nasış