Merhaba kızlar 23 haftalik ikiz kız bebeklerime hamileyim. Detaylı ultrasona girdiğimde bebeklerden bi tanesinin kalbinde bi parlaklık gözüktü. Doktor baska bi yere yönlendirdi orda da detayli bi sekilde bakildi. Doktora sonucunu öģrenmeyr gittim. O anın heyecanıyla falan prk bisey anlamadim açıkcasi. Karnından sıvı almayı önerdiler mi diye sordu doktor hayır dedim. Daha sonra Çok önrmli bisey degil anne adayı isterse amniyosentez yapıyoruz dedi ama ben istemedim. Başına böylr bisey gelen var mı merak ediyorum sonradan kayboluyo mu riskli bi durummu ?