mom130 Mere şuan hastaneye geldim kadın resmen takmadı bile beni idrar istedi enfeksiyon var mı bakalım dedi beta istedim yapmadı bekliyorum sonucu
Mere mom130 bende iki tane test yaptim pozitif cikti aksam iki tabe daha yaptim bos cikti simdi kan verdim bakalim
Nurefe Merhaba kizlar insallah Rabbım herkese nasip eder benim ilk bebeğim bos gebelik oldu şimdi test yaptım 2 kere pozitif çıktı salı günü kan tahlili yaptiracam bakalım inşallah sağlıklı gebeliktir..