Kbrosmn_1 cümlemizden inşallah canım🧡 bende emin değilim dayanamam gibi geliyo sonra diyorum bebek kendi belirlesin doğumu, canım çok tatlıdır benimde Allah büyük :)
canım dağ kapıya gidiyorum genesiste sevale gidiyorum bi de memorial de çetin beye gittim doğumu nasip olursa memlekette yapıcam o yüzden takipli bi doktorum yok ☺️