Minnieli evet malesef bir anda okuyor komşum 36 da doğum yaptı bu sebeble ondan biliyorum bende ödem tansiyon yüksekliği olmuştu ondada doktor yatış verdi 1 günlük idrar toplyıp karar verildi doğumuna ama en önemlisi tansiyon yüksekliği bu evrede dua edin sabah ölçtürün her ihtimale karşı tansiyon aletide bulundurun bu süreçte önemli bende 38 haftalığım etrafında böyle bişey olunca insan korkar oluyor yA