Merhaba kızlar artık benimde doğum hikayem var🥰
ben plesanta previalı olarak 37+5 de sezeryan ile aldım kızımı kucağıma🙏 Plesantanın aşagıda olduğunu öğrendiğimden beri hamileliğim daha zor bir hal almıştı ve burda hep araştırmıştım doğumlar nasıl geçiyor diye şimdi benim gibi olanlar için yazıyorum bende sizlere umut olsun benim hikayem
Ben 16. Haftadan itibaren plesantanın aşagıda olduğunu öğrendim ve son ana kadar hep takip edildi en büyük şansım hiç kanama yaşamadım hamilelikte
- haftama geldiğimde artık doktorum plesanta previa marijinals diyebiliriz dedi ve o günden sonra korkular endişeler başladı doğum için 4 ünite kan istediler bizden ve en kötü ihtimal kanama durmazsa rahimin alınma ihtimalinden bahsettiler doğuma kadar çok zor günler yaşadım agrılar da cabası 36. Haftada plesantanın artık idrar kesesine kadar indiğini söyledi doktorum ve eğer kanama yapmazsa en fazla 1 hafta daha bekleyebiliriz dedi sonuç olarak 25.03.2021 perşembe günü sabah 7 de hastaneye yatışım yapıldı 9 gibi ameliyathaneye alındım başıma ne geleceğini bilmeden sadece kızıma kavuşmak istiyordum öncelikle damar yolu açıldı ve epidural yapıldı bu arada epidural hiç korkulacak bişey değil ben hiç anlamadım iğnenin yapıldıgını bile 15-20 dakika sonra uyuşacak doğum başlayacak dediler ben o anları hatırlamıyorum az miktarda narkoz verdiler sanırım bana gözümü hayal mayal açtım doktorum bak kızın geldi dedi yanıma getirdiler kızımı gördüm öptüm kokladım beni sonra tekrar uyuttular ve bir daha gözümü açtığımda herşey bitmiş odama indiriliyordum doktoruma neden hem epidural yapıp hem uyuttunuz dediğimde yoğun bir kanamamın olduğunu öğrendim evet plesantam kanamış ama kan takviyesi olmadan halletmiş doktorum damar dondurucuyla kanamayı kısa sürede durdurduk dedi 1 saat sonra odamdaydım 3-4 saat sonra ilk ayaga kalkış oldu o da benim için çok zor olmadı hemşire ellerimden tuttu direk kalktım yürüdüm ondan sonra zaten ara ara kendim hep yürüdüm ertesi gün eve geldiğimde artık daha iyiydim sonrasında da hiç yatmadım desem yeridir sezeryandan da plesanta previa olmaktan da hiç korkmayın kızlar sadece hamilelikte dikkatli olun ve çok önemli çok iyi bir doktorda doğum yapın o kadar çok korkularım vardı ki şimdi diyorum boşuna kendime hamileliğimi zehir etmişim iyi bir doktorun elinde herşey çok kolay oluyor şu an bende kızımda çok iyiyiz darısı başınıza inşallah 🙏