VMS herkesin farklıdır canim bende norml doğum yaptım bebeğimin son anda kordon dolanması sonucu 11 cm yeterli bir acilmam varken mecbur epizyptomi yapıldı kesi atıldı yani ve içten 1 dıştan 9 fikisim vardi oda estetik dikiş idi 4. Gün alışverişe gitmiş 10. Gün kontrole gittiğimde harika bisey kalmamış demişti doktorum ve ben agri sizi bisey hissetmemiştim hepsinin farklı geçiyor burda görüyorum mesela 40 i çıkınca bilr ağrısı geçmeyen annelerimiz var herkesin bünyesi farklı ve her gebelik farklı simdi kızıma hamileyim mesela belki bundada o birinde atıldığı için mecburi kesi atılacak belki hiç gerek kalmicak belki bu daha zor geçecek belki hiç ama hiç anlamıcam bilemiyoruz ki 😊