ezgibebek1 Aşırı mide yanmalarım var bu çarşamba sezaryana giricem bu yanmalar aynı gün kesilir mi yoksa doğumdan sonra bi süre daha devam ediyor mu? Çiğneme tableti cebimde gezen biriyim ona göre hastaneyede götürücem..
Dolunayimiz ezgibebek1 ay bir çektim bir cektim bu mide yanmasini anlatamam ejderhadan farksizdim 😁 bende sezeryan oldum geçiyo kuzum. Zaten bebek mideye bastırdığı için oluyor bebek gelince oda bitiyor
Kelebek43 ezgibebek1 Geciyo canım ilk gebeligimde 6 ayda bir mide yanmam başladı doğurana kadar geçmedi birde benim mjde yanmam kusturuyodu her ilacı hapı kullandım fayda etmedi bende biraz dindiren soda oldu suyla karıştırıp iciyodum doğum yapınca hemen bitiyo zaten
senakhrmn Dolunayimiz Şuan o kadar sevindim ki anlatamam. Hamilelik öncesi mide yanması nedir bilmezdim. 18.haftada bir başladı 38.hafta bitecek hala yanıyor çok kötüyüm 😕 hatta şuandada cayır cayır. Cuma günü doğumum inşallah, son yanmalarım olduğuna çok sevindim.
ezgibebek1 Roserose1 gaviscon double action çiğneme tableti 😅 şurubunu içmek bende de asla işe yaramamıştı bu böyle polo şeker gibi ferah bişey şıp diye kesiyo