Arkadaşlar merhaba ben 36+5 günlük hamileyim son 3 gündür vücudumun bazı bölgelerinde (el üstleri, göbek bölgesi, üst bacaklar) aşırı derecede kaşınıyor özellikle geceleri kasintidan uyanıyorum kasımamaya çalışıyorum ama ne mümkün bebek yağı suruyorum biraz hafifliyor ama kasidigim bölge böyle küçük kırmızı sivilce oluyor (deri döküntüsü yok) bu durum beni tedirgin ediyor googleden arastirdigim kadarıyla gebelik koleztazi ya da puppp hastalığı olabilirmiş doktoruma yarın whatsapptan sormayı düşünüyorum ama sizede danışmak istedim aranızda böyle bir rahatsızlık yaşayan oldumu acaba