Zhra_cil Kızlar hamile olduğumdan beri pörçük kemiğim ağrıyor. Doktoruma danıştım normal ona bi Ağrı kesici veremem dedi. Sizde de oluyor mu bazen öyle oluyor ki oturamıyorum bile
Minnakhamis Zhra_cil bende 12. haftada başladı oturma minderi aldım rahatladım evde arabada kullanıyorum iyi oluyor ☺️
evaburak95 Zhra_cil benim oldum olası ağırıyor çünkü yerinden kaymıştı gebelikle birlikte iyice nüksetti. Simit gibi minderleri var yıllardır kullanıyorum. Ondan kullanabilirsin .
Dnz8806 Zhra_cil medical oturma simidi alın, basur için de kullanılıyor faydasını görürsünz ben gördüm🌸