Kızlar bu ay gebelik bekliyorum allah nasip ederse, daha önce bir kimyasal ve bir kürtajım oldu. Kürtaj olduğum gebeliğimde sürekli 2 günde bir kan verdim , beta hcg takip ettim. Ama bu ay olursa idrar testi yaparım diyorum sürekli kan vermek istemiyorum yani 5-6 hafta arası doktora giderim ozaman birkez veririm kan diye düşümdüm. 2 günde bir kollarım delik deşik oluyor. Vermesem ne olur hem beta hcg takip edince strese de giriyorum.