Minnaktospik Minnosannem12 benim de 3 Haziran gosteriyor canim sağlıkla gelsinler inşallah cinsiyeti ne bebisin?
-Kbra8- Mucize25 33.haftama girdim bugün. Hemen nefes nefese kalıyorum artık çok yoruluyorum sırt bel ağrıları eklem kemik ağrıları mide yanmaları burun tıkanması derken artık hayırlısıyla gelsin diye gün sayıyorum 😂 baktım ağırlaştım hemen yıkama ütüleme işlemlerini çıkardım aradan. Bugün de hastane çantasının bi kısmı bitti. Beşiğini falan yıkadım. Belli ki bi kaç haftaya ben yerimden kalkamam 🤪
minidior 32+3 oldum bende mayis istege bagli sezeryan olucam insAllah simdilik agrilardan baska skntimiz yok cok sukur onlarada alistim diyebiliriz:) 30 haftamda yikama utuleme canta islerini halletim bir iki haftaya ev temizligine baslayip bitirip bebegimi beklicem ❤️
Minnaktospik minidior şu temizlik işini kesinlikle benim de yapmam lazim mayis ortasi gibi perdeler halılar mutfak dolaplari böyle dip köşe girismeyi düşünüyorum ayy valla Allah hepimizin yardımcısı olsun iyice ağırlaşmış olsakta😊
uykucubianne Mucize25 bugün tam 32 olduk ☺️❤️çabuk yorulmam dışında hiçbir sorun yok. neredeyse her şeyimiz hazır heyecan dorukta bekliyoruz ☺️ sağlıkla gelsinler inşallah sizin nasıl gidiyor
Birgul uykucubianne genelde 32 sanırım ama bizim özel sigortamız vardı yenilenecekti o yüzden 1 hafta sonrasına çağırdı.
Funda38 Merve10090 valla bende öyle acayip heyecanliyim 😊 2. Hamileligim fakat hepsinin tadi farkli oluyor 😊
NAZ2333 Mucize25 burdayim canm her sey hazir cok sukur 30+2 8nisan kontrol bakalim son durumlar nasil
Esekoldurengunes 34+1′den selamlar 😊 Alışveriş faslı biteli çok oluyor, bebişin odası da hazır. Bir tek kıyafetlerin yıkanıp ütülenmesi ve hastane çantası hazırlamak kaldı. Onları da bu hafta sonu halledeceğim inşallah 😄
Mucize25 Esekoldurengunes bende aynı öyle düşünüyorum sanki hemen doğacak da bir şey yapmamış gibiyim 😃
BurcuLice Mucize25 biri beni çağırmış bu gece 34 haftalık oluyoruz çok şükür iyiyiz artık yattığım yerde dönemiyorum bile ☺️ Birde bebişim tombiş biraz sezaryen olmaktan korkuyorum ☺️
Mucize25 BurcuLice canım valla kilolu ise Sezeryan a alıyorlarmış direk ama hakkında hayırlısı olsun 🙂
NAZ2333 Mucize25 uykuu neydiki uyku unuttum desem inanir misin yatakta donmek iskence donmeye korkuyorm.kalkiyorm oturuyorm donuyorm bi dk sonra obur tarafa baktim olcak gibi degil salona geciyorm sirtima 2 kirlent basimin altina 3 kirlent otururu vaziyette uyuyorm ya agrim sizim yok ama gene de uyuyamiyorm rahat edemiyorm anlamadm gitti ilkinde son ayimda uyuyamiyodm ama bunda simdidn basladi😥
Mucize25 Mucize25 yani çok şükür bazen basen uyanıyorum sebepsiz yere sonra tekrar uyuyorum sağ tarafa be sırt üstü yatmamak için çabalıyorum ama maalesef gene de öyle uyuyabiliyorumm 🤣