FatmaMustafa11 Arkadaşlar 8 günlük bebeğim biberonu kullanırken genzine kaçıyor az akıslı olmasına rağmen cok korkuyorum o an aynı seyi yasayan var mı biberon önerisi olan
mercimeginanne FatmaMustafa11 12 günlüğüz.. avent cam kullanıyorum çok memnunum çok nadir bianda çekersem genzine sıçtıyor ama geçen eczanede chicco önerdiler bu çok iyi az akış diye çocuğumun her damlasında genzine sıçradı resmen geri bıraktım onu hemen avente devam
Ayse2011 FatmaMustafa11 lansinoh markasının üstüne tanımam anne gögsüyle birebir red olayı olmuyor efor sarfederek kullanıyor bebek az akışlı bildigim kadarıyla dün e bebekte iyi indirime girmişti