Orticci inşallah normal doğum yaparsın canım evet sancısı zor ama sonundaki rahatlamaya değer😇 önemli olanda o sancıyla başa çıkabilmek acı eşiğin yüksekse nefes kontrolüyle üstesinden gelirsin. Zaten doğum başladıktan sonra ıkınmayı bırakmak diye bişi yok istemsizce ıkınma hissi geliyor 😅 normal doğumdan korkmayın en fazla on dakika sürüyor ve bebeğini görünce de kuş gibi hafifliyorsun rabbim herkese nasip etsin 🙏🏼 Benim ikinci gebeliğim inşallah herşey yolunda gider yine normal doğum yaparım diye dua ediyorum herkese de tavsiye ediyorum tabi şartlar mümkünse