Elfffffff Kaşınmaktan uyuyamıyorum kaşıdığım her yer yara oluyor kanıyor nasıl başa çıkacağım bu durumla 😭
limonluchescake Elfffffff benim de öylee. Ödem olusmus cok fazla. O nedenle kasıdıgımız yer kanıyor:((ne kadar kaldı sizin??
Sayeninannesi Elfffffff geçen gece 3 saat kaşındım tam 3 saat 🤷♀️ Kremde sürüyorum sürekli krem geçirse keşke 😄 her yerim kaşınıyor
Elfffffff Sayeninannesi ay kesinlikle buz koyuyorum olmuyor kolanya döküyorum olmuyor doktor losyon verdi o bile durdurmuyor 🤷🏼♀️ Uyumak istiyorum artık 😭
Sayeninannesi Elfffffff ah ah ☹️ Şimdi uyuyamıyoruz doğumca hiç uyuyamıycaz uzun bi süre uykuyu unutalım biz 😁
Matmazel_ Bende senin gibi hele de geceleri vallahi Ağlıyordum artık bi arkadaş biooil önerdi hemen araştırdım yorumlarda mantıklı gelince alıp kullandım 38 haftadayım çatlak vs olmadı kaşıntı ilk günden geçti şiddetle tavsiye ederim
Esmagenc Özellikle geceleri bastıran bi kaşıntı ise safra asitine baktırmanı öneririm. Gebelik kolestazı olabilir. Ben ilk gebeliğimde yaşamıştım kaşınmak çok zor gerçekten. Allah kolaylık versin.
Elifirem BEn de geceleri kaşınmaya başladım uyuyamıyorum bacaklarım özellikle deli gibi kaşınıyor kanıyor yara oluyor. :()
limonluchescake Elifirem ödemmiş işte gece kaşıntısı. El ayak icleirnde olan değil; gobekte bacakta kolda olan kaşıntılar odemden