Mom2525 Banada anne ve bebeğin banyo yapması ve boy abdesti almak dua okumak doğru geliyor, ama 40 fincan yada 40 tas su yada içine 40 taş yada 40 süpürge çöpü vs bazı şeyler hurafe gibi geliyor. O nedenle danışmak istedim. Bende banyo, boy abdesti ve bebekle hava almayı düşünüyorum. Aklıma yatan bu yani.