Ben bugün hazırladım canım
iki tane hastane çıkışı koydum
Yelek
patik koydum çorap koydum
bez, memesi biborunu koydum. Pişik kremi zaten bir gün kalıyoruz.
Hastane çıkışını da birini iyi koydum özel yapturdığımı diğerini de normal aldığımı koydum. İlk normal aldığımı verecem kötü oluyormuş leke kalıyormuş. Müslin örtü ve batraniye ağız mendili koydum. kendime atlet iki tane emzirme sütyeni depend aldım ondan iki tane pijama takımı alt 3 tane çıkarken giymeye rahat eşortman takımı tarak koydum makyaj mazemesi 😂 havlu koydum çorap koydum