Hazalperi Aklıma gelenleri ekleme yapayım
-Anne yanı ahşap beşik Heyner marka aldım internetten çok memnun kaldım kızlar kullanımı rahat
-çorap 2 tane alın zaten hep patikli alt giydiği için öyle çok ihtiyaç olmuyor boşa bir sürü çorap aldım
-Lcw ve e bebek tulumlardan çok memnun kaldım
- Ateş ölçer koltuk altı aldım alından ölçere güvenemedim
- penye yelek çok kullanışlı oluyor 👍
- 5 Li takımların şapkası çok küçük iz yapıyor siz ayrıyeten şapka alın mutlaka
- -doğduğunda e bebek müslin örtüler ile yarım kundak yaptım çok rahat oldu
-
-