Mommommomm Doğumdan bir iki gün önce bebeğin hareketlerini hissettiniz mi yada gün içinde… biz 39+3 olduk hicbir belirti yok boyle olan var mı?
Mommommomm Prensesannesi41 doktor hangi tarihi verdi peki canım. Bizimki durmuyor hic. Nst’de sancı cikmadi bile 3 gun once
Mommommomm Prensesannesi41 gece asırı derecede sağ taraf gobegim agridi sebebini bilmiyorum ama yerimden kalkmak icin yarim saat ugrastim. Bugunde uyanmadi hic 😰😦😦