3prensesannesiii noxviolentia11 Haftasıyla uyumlu canım bebegin bundan sonra almaya başlar zaten benim de 21+0 340 gr dı 26 +0 da gittim 900 gr olmuş
Loveme noxviolentia11 canım benimde 22 haftalıkken 375 gramdı sonra internetten baktım bu haftalarda 400-500 gr yazıyordu bende takdım bu duruma ama doktorum kilosu gayet iyi dedi😐
Hndn36 Normal bu kilo olması benim de 20.hafta olacak o civardadır 27 -30 .haftalarda kilo alacaklar endişe etmeyin 😇
Mervee26 noxviolentia11 çok normal kilosu. 33. Haftada 2140 gramdı, 36+5′te 3443 gram olmuş. Bebişler birden kilo alıyor üzülmeyin boşuna
T_nisaa noxviolentia11 iyide çok normal benimde 20 haftada 286 grdı ayrıca ultrason cihazları yanılabilir tamamen güvenmeyin
mlkkk noxviolentia11 Cidden buna üzülüyor takıyorsanız gerçekten gidin doktorunuzla görüşün 🤦🏼♀️Bebeğin kilosu değil sağlıklı olması önemli ki haftasına göre normal
Arifcaninannesi noxviolentia11 Cnm sana sunu soyliyeyim ikinci gebeligim bende 22 haftalikken gittim 486 gramdi 5 gun icinde gunde 1 avuc ceviz 1 bardak tam yahli sut 1 tane muz kaşar peyniri köy tereyag bal yedim 5 gun icinde 114 gram birden almisti bunlari tuket bence