HasretYildirim Acarhusniye kızım olucak Elisa koymayı düşünüyoruz, erkek olsaydı Kaan ismini düşünmüştük
2minikannesi Acarhusniye oğlum 2 yaşında ismi Muhammed Ege ama sadece egeyi kullanıyoruz 21 haftalık hamileyim kızımızın adı ela olacak inşAllah 🥰
karanfilll Bizimde oğlumuz olacak inşallah. İlk oğlumun adı Alihan kerem. Bu oğlumuzun adıda henüz belli değil ama arif kemal aklımdan geçiyor☺
Alyamm_ Alyaesmaa Ya kızımın adaşı bir prenses daha 🤗❤️ Bende kızıma çok severek koydum Alya ismini oglumun ismini babasına bıraktım bakalım inşallah Ayaz olacak sizde ikinci bebişi mi bekliyorsunuz 🤗