Meryemcakmak01 32 haftalık olduk biz bebeğim az önce çok fazla kıpır kıpır hareketliydi rahmin aşağısına kadar baskı yaptı bian doğuruyorum sandım elimle karnımı tuttum acile gitsem mi bilemedim normal mi acaba böyle olması 🥺
flowers Meryemcakmak01 benimde birkac kere oldu 32. Haftam. Bebek 43 cm ve artık heryere ulaşabiliyor ondan hatta genelde ağrılı oluyor artık hareketleri irkiliyorum ben😀 kanama vs yoksa sorun olmaz bence ama cok kötüysen tabi git