Ben 4 sene önce funda hanımda sezaryan doğum yaptım ama özel sigorta oldugu icin hic bilmiyorum fiyatları yada paketleri ama fotografciyı karsilamiyo sigorta ekstra olunca nasıl fiyatı acaba bilen varmı? Birde babalari doguma aliyolarmi pandemiden dolayı bilginiz varmi daha erken diye hic konusmadik bu konuları 😁