uraluygar 26 haftalik hamileyim. 3. Haftamdan beri sacimin kepeginden kurtulamadim. bitkisel sampuan kullandim yok, zeytinyagi maskesi yaptim yok suan restorex kepek icin sampuan kullaniyorum yine faydasi yok. Kafayi yicem artik bu durumu yasayan var mi acaba
Mervensn1 uraluygar herkese yarayacak diye bir şey yok ama benim deneyimlediğim kadarıyla glıss ile dove çok iyi geldi bana bi de şampuan değişikliği deneyip bi süre aynı şampuanı kullanın hemen değiştirmeyin bu arada tırnaklamayın ve aşırı sıcak sudan kaçının
kubr_pak uraluygar Bende çok fazla kepek sorunu yaşıyorum, siyah bi badi giydiğimde omuzlarım bembeyaz olurdu, DP tuzsuz şampuan ile tanıştım ve çok çok azaldı, bitmeye bile başladı diyebilirim, kullanmanı tavsiye ederim
Gulsah91 uraluygar Sürekli şampuan değiştirmeyin ve saçınız uzunsa kolay taranması ve saç diplerini nemlendirmesi için soğuk press hindistan cevizi yağı kullanabilirsiniz bir süre saç kremi niyetine ,ben o şekilde kurtulmuştum. pantene doğal sentez kepek yapmıyor bende
Zeynep9120 uraluygar benim kepeklerime iyi gelen sampuan sadce head sholders oldu diğer sampuanlar hep kepek yapıyor kullanamıyorum
Baloncuk41 Banada bi tek zeytin yagi sürüp beklemek yarıyo ama her gün hergün yaparsam anca onunlada ugrasilmiyo nerdeyse hergun duş alıyorum çünkü 🤷🏻♀️
uraluygar Mervensn1 ilik suyla yikiyorum 2 haftada 1 sampuan degistirdim yarayani bulamadim bir turlu. Medikalde kullanamiyorum hamilelikten oturu cok moralim bozuluyor artik
kokina3 Bende hamilelikle alakalı olmayan aşırı kepek vardı saçımın belli bölgelerinde. İnstagramdan bir sayfa buldum gerçek bıttım sabunu yapıyorlar. İnanılmaz iyii geldi saçıma. Sabun oldupu için saç kaskatı oluyor ama kepeğe birebir
uraluygar kokina3 sacim baya uzun sabunla yikarsam mafolurum asla tarayamam ince telli ve cabuk düğüm olan bir sacim var 🥺
Ddmbcglu kubr_pak tuzsuz şampuanda kaskatı yapıyor saçı ama ona uygun saç kremide bak varsa benım sacım sarı ve dalgalı oldugu ıcın zor taranıyor bide onu kullanınca perişan olmustum bıraktım oyüzden.
NaimeYilmaz Gulsah91 Merhaba, hindistan cevizi yağını ısıtarak mı sürdünüz donuk halde krem olarak mı sürdünüz? Bende de kepek sorunu var epey sıvı hale getirip sprey şişesine eklesem ölçü olarak çok gelir mi bilemedim.
kubr_pak Baloncuk41 Ben çamtelebentli olanını kullanıyorum, yumuşacık yapıyor saçı hemde kepek sorunumu da çözdü
Baloncuk41 kubr_pak çok tesekkur ederim valla deniycem fiyatıda uygunmuş saç kremiyle birlikte alıcam mutlaka 🙏🏻