Gamzeliikizlerr Mrb hayırlı aksamlar 32+2 ikiz gebeyim. Felaket sirt ve bel agrim var. Sabahtan beri de ishalim. Korktum bi an. Katin agrim yok ama yuruken falan karnımın altı kasiklarim agriyo. Insan ikiz olunca daha bi korkuyo kendini dinliyo sanki.
Ey_ser Gamzeliikizlerr 34+5′im yürürken bile zorlanıyorum kasık ağrımdan belim de feci ağrıyor son aylarda normaldir canım
Gamzelim12 Gamzeliikizlerr 32+1 olduk bizde artık cok zorlanıyorum ayakda kalamıyorum iş yapamıyorum egilemiyorum iyice agırlaştım tuvalete kalkınca bıbaskı oluyor cıkınca rahatlıyorum tabı uykusuzluk desen o bicim uykuya dalamıyorum yatakda dönemek cok zor oluyor bel agrısı ve sancım oldugu için gecen acıle gittim hafıf ama düzenli sancım oldugundan yattım bi kac gün artık son haftalar gecse hayırlısı ile
TBT Gamzeliikizlerr bel ağrısı kaşık ağrısı ve en çok zorlayan da sırt ve kaburgalarımın ağrısı. Ne yatabiliyorum me oturabiliyorum. Çok zor son haftalar😢 36. Haftadayız biz de artık
Sevdalianne Gamzeliikizlerr ishal oldugunuzu doktorunuza bildirin. Bazen erken doguma sebeb oluyor die biliyorum.
Gamzeliikizlerr Ey_ser valla ne kadar zor gittikçe. Yattim ama kirk kere düşünüyorum sağdan sola dönerken.
Gamzeliikizlerr Gamzelim12 valla bende bazen diyorum artık dogsalar zaman geçse de diye. Dedigin gibi ev isini yemeği falan birak uyuyamamak nefes almak bile canına okuyo insanin.
Gamzeliikizlerr Ey_ser ikiside kiz. Oglum var 7 yasinda . Valla teke hic benzemiyo. Oglanda 35 e kadar çalışıp 37 de dogum yapmıştım. Bunlarda simdiden pert. 30 da hemen izne ciktim
Ey_ser Gamzeliikizlerr e tabi canım bide ikiz bebekler daha erken geliyor canım bi baktın 36 da doğdun
TBT Gamzeliikizlerr yok ikiz değil ama biraz iri bir bebiş benimki ve çok hareketli 🤷🏻♀️ Kaburgalarım baya acıyor ve ağrıyor
Gamzeliikizlerr Sevdalianne devletteki bol su ic dedi sadece. Kilolari iyi 1900 ikiside dedi. Yarin ozele gidiyim insallah konusucam. Ozeldeki doktorum her zaman gece gündüz ara diyo ama baska bi şikayet yok suan ishal dışında arada sayede adet agrisi gibi oluyo geciyo. Kafam iyice karıştı vallaha ya
ssssxsss Gamzeliikizlerr dogum belirtilerine benziyor Allah saglikla kucaginiza almayi nasib etsin yavrularinizi🌷🌷💕
Gamzeliikizlerr ssssxsss ssssxsss evet bende baktım da dun devlete gittim kontrole gayet iyi bisey yok dedi bol su iç dedi. Cok ilgilenmedi açıkçası. Sinirim bozuldu. Yarin 11 de özel de kontrolum var. O sagolsun ben sormadan ile herseyi anlatiyo. Sabah insallah içimi rahatlatacak bi açıklama alicam. ❤
Sevdalianne Gamzeliikizlerr kilolari iyiymis maşallah ben 33+4 um bebekler 1760 1766 kg lar doktorum biraz minnaklar ama sen de esin de minyonsunuz normal felan dedi yine de üzüldüm
Gamzeliikizlerr Sevdalianne benim oğlumda 37.haftada 4 kg dogmustu. Genetikmi bilmem ozel bisey yapmiyorum ama kivi muz avokado tüketiyorum hergun mutlaka
Iremozer Gamzeliikizlerr canım haftamız aynı bende ikizlere gebeyim ayakta duramıyorum duş alırken çok yoruluyorum kaburga be sırt ağrılarım oluyor ara ara sürekli uzanıyorum son 1 ayımız sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı inşallah
Gamzeliikizlerr Iremozer sorma demin duşa girdim nefes nefese ciktim. Kaburga acisi uykusuzluk bacak ağrısı daha dolu.. insallah saglikla bi alalim da. ❤🤍