Senaninmasali Canım bende yaşıyorum. An itibariyle 39. haftama girdim. El ve ayaklarda ödem oluyor. Son birkaç haftadır var. 34. haftalarda ilk olduğunda sabah uyandığımda uyuşma oluyordu gün içinde geçiyordu. Şuan son 2 haftadır akşama kadar sürüyor uyuşukluk ve acı. Parmaklarımı hissetmiyor gibi oluyorum. Doktorum normal dedi doğumdan sonra geçeceğini söyledi 🤗🙏 Allah’ım hepimize kolaylık versin inşallah.