ayse_dmr İki isimli uyumlu kız bebek isimleri istiyorum 😊 Yardımcı olur musunuz 😊❤ 18 hafta olduk ve bugün kız olduğunu öğrendik 😊❤❣
Burcuckmk ayse_dmr gökçe sena uyumlu ve guzel bir isim biz cok araştırdık begendik liste yaptik kura çektik mihra olucak ismi 😊
Tkarabiber Bizde isim bulamadık hala kızıma:/ Bi kızım daha var Zeynep Nisa ona uyumlu istiyorum ama bulamıyorum
Adaaa34 ayse_dmr iki isim mantıklı ona seçenek verilmiş oluyor.Daha çok sevdiğini kullanacak ama kendi adıma konuşayım sırf iki ismim olduğu için babamın soyadını kullanamadım çok uzun oluyor 😄 Kızım olsaydı Doğa koyacaktım 🤍💙