icedearth minikturta eşimin işi dolayısıyla 150 ₺ normalde 180 sanırım ve yanımda kimseyi almıyor güler hoca muayenede video çekiyorum hep
minikturta icedearth o zaman doktoruna göre değişiyor yukardaki hanımefendi de fuat hocaya gidiyormuş o alıyormuş 🙄
icedearth minikturta evet demek ki hastanenin koyduğu bir kural değil ama güler hocadan o kadar memnunum ki almazsa almasın artık ne yapayım 😅
Rabis01 MeliSeliMelih yooo vallaha benm doktorum 10.haftadan berj aciyor her resmide renkli kullandiklari ciaz yeniyse zaten hep aciyorlar bence