Kızlar bugün ikili Sonucumu almak için doktora gitmiştim hem özele hem devlete gidiyorum bu arada ikili testini devlette yaptırdım bugün 15. Haftaya girdim çok şükür ikili sonucum iyi doktor USG baktığında bebek iyi görünüyor kalp atışları iyi dedi en son sanki suyun biraz az perinatolojiye randevu alıp gözuk dedi tabi çok üzüldüm öyle deyince ozeldeki doktorumu aradim bence sorun yoktur için rahat etmeyecekse gel dedi usgde baktı bence normal korkulacak bir şey yok dedi tam içim rahatladı derken lavaboya gittim iç camasirimda mercimek tanesi kadar kan vardı geri dönüp doktoruma söyledim pruloton iğne yazdı vuruldum iğneyi bir daha kan gelmedi.. eve geldim ağladım bugün benim için gerçekten çok yorucu bir gündü..