Minikoocum Semradarici valla ben medikana Gültekin beye gidiyorum memnunum sakın işinin.eri bı doktor
Semradarici Minikoocum Kuzum ben devamli degil sadece 1 ay boyunca annemde kalacagim icin orda kontrole gitmem lazim..Tesekkur ederim arastiracagim…peki Kadin dogum ile ilgili extra klinik var mi? ..Hastane dışında
Anesanne Minikoocum yaa Gültekin beyle beraber çalışmıştım ben hala ordamı. Adını görünce duygulandım çok şeker biridir🤗
Semradarici Mom850 tesekkur ederim kuzum arastiracagim …Diger arkadasa de belirttigim gibi en fazla 2 kez gidecem doktora..kendi doktorum baska..Ama hamilelik cok kotu gectigi icin annemde kalacagim 1 ay…
Sudeekalay Ben kalabalığa gelebilirim derseniz nuamne de levent bey var aman yok kalabaliga gelemem ama iyi doktor isterim derseniz üniversite savaş karakuş ..