Bebeğim üç aylık oldu doğdugundsn baby me yenidogan köpük şampuanı kullanıyorum çok memnunum hatta pembe sampuanii da aldım o bitince ona gecicem. Baby me nin alt açma bezi ve temizleme pamuğu da çok güzel ha bide losyonuni kullanıyorum hepsinden de memnunum