Balgattaki semt polikliniği daha yakın normalde bana yürüme mesafe, orda Ramazan bey die bir dr. la gerilmiştim sonrasında beştepeye gelmeye başladım dr. bilmiyorum tam ama olumsuz eleştiri olmamış, doğum 🤰🏻 geriyor biraz 30 hafta olcam bende belki tecrübe sahibi olan varsa yorumlarını paylaşır ☺️☺️