Mel05 ay evet ya bende oluyo gebelikten miymiş ilkinde hiç olmamıştı ama bunda sürekli minik minik kendi saç teli mle sımsıkı bağlıyorum sabaha düşmüş oluyo aloe veralı da Bi kremim var yara izleri cocuk yaralanmalarında fln kullanılan hemen ondan sürüyorum ne iz ne leke şıp diye geçiyo tavsiye ederim