İstemedim. Evet ben taşıyorum ama oda baba oluyor bende ona alayım o zaman. Hediye adı üstünde içten gelen bişeydir ben istersem ne anlamı kalırki. Asla özel günlerde ne hediye alır ne bir çiçek. Ama alakasız zamanlarda yapar mesela o zaman daha mutlu olurum çünkü içinden gelmiştir isteyerek almıştır. Bir ton masraf olacak zaten bir erkeğede bu kadar yüklenilmez