Kesinlikle kafaya takmamak en iyi yol . Eğer istersen kafanı ona yoğunlaştırsan hamile kalman zorlaşır ben çok istiyordum ilişkiye bile sırf bebek için girer olmuştuk büyüsü kayboluyordu bu işin 3 yıl boyunca olmadı çocuğum hemde hiç problemimiz olmamasına rağmen sonuç tüp bebek beklememek için tüp bebek tedavisine başladık ikizlerim var şimdi ama lütfen aklından çıkar akışına bırak İnan olacaktır