_ilknurr_ Rabia2934 ; bende ilk aylarda folik asit kullanılsa daha iyi olur diye biliyorum.. 9 haftalık hamıleyım doktorum kullanmaya devam ettırdı
suscarparimm Rabia2934 bunu en iyi doktorun bilir buranın çok çözüm olacağını sanmıyorum ama doktorlarda kullanılması gerektiğini söylüyorlar
Smy238 Rabia2934 ben kullanmadım karışıklık yüzümden sorun olmaz dedi doktorum detaylı ultrasonda ama bende olmadı diye bişey diyemiyorum doktoruna sorarsan güzel cevaplar ❤️
Sinem12345 Rabia2934 kullanırsan bebeğin sinirleri düzene girer daha iyi gelişir kullanmazsanda bi sıkıntı olmaz annemiz zamanında folik asit mi varmış içini ferah tut Allah’ın izniyle bisey olmaz böyle bi durumda bol bol dua et