ilaydamucizem 20+4 hafta bebeğin eşiği biraz aşağıda dedi doktor. Yukarı çıkar ama birkaç haftaya dedi bi sıkıntı olur mu kızlar ??
Seda5431 ilaydamucizem benim de öyleydi canım bol bol dinlen çıkıyor zaten Allah’ın izniyle birşey olmuyor o dönemlerde olabiliyormuş zaten sonradan çıkıyor çıkmazsa da normal doğum değil de sezaryen yapıyorlar
Leylaalin ilaydamucizem Kanama olabilir dikkat etmen lazım bende olmustu 26 hafta olduk yukarı çıkmış doktor korkulacak bisey kalmamış dedi