Busra3509 Bende de aşırı vardı tansiyonum normal çıkıyordu MR cihazına girdim hem nöroloji hem kadın doğum doktorumun onayı ile boyun düzleşmesi olmuş o da baş ağrısı yapıyormuş ne yapsam geçmiyordu boyun için krem yazdı ve parol verdi belki de sizde de boyun düzleşmesi olmuştur duruş bozukluğundan oluyor sanırım yatış pozisyonu vs.