Kızlar selaam. Kusura bakmayın açık yazmak zorundayım anlatabilmek için.. bu akşam üzeri lavabodan sonra peçetede hafif pembemsi ıslaklık gördüm. Akıntı gibi değil, yapışkanda değil. İdrarla karışık pembe ıslaklık.. yaşayan oldu mu hiç acaba? Veya nişan gelmesi böyle mi oluyor, yardımcı olur musunuz.