Kbrakayan Merhaba güzel anneler 🌺hamileliğinizde neyden tiksindiniz yada neyi çok yemeyi istediniz cinsiyetler ne oldu sohbet edelim 😊
Damlladamlla Kbrakayan bende et yemekten nefret ettim 6 ay ağzıma almadım ama canım çok çilek çekti ve çikolata hiç sevmem sürekli çikolata yedim günde 5 paket falan yiyodum erkek bebiş bekliyorum 35. Haftamdayım
sibel20 En çok tatlı seyler yedim , cinsiyet 18.haftada belli oldu herkes erkek bekliyordu ama cinsiyetimiz kiz😅
Kbrakayan Damlladamlla sağlıkla kucağına al canım yavrunu 🦋 bende çilek yiyorum bakalım benim ne olucak
Rmys_eyllhfa_ Sürekli acı biber turşusu ve ekşi salata yedim 😅tatlı kesinlikle ağzıma alamıyorum bile kusacak gibi oluyorum tatlı yediğimde ☺️ Cinsiyetimiz kız 🌸🌸