minigimm1 Gebelik rutin tetkikleri ni doktorunuz sizden ne zaman istedi ve kaç haftalıkken yaptırdınız normal randevumu alıp gitiniz doktorunuza aç mı tok mu gititniz lütfen acil bilgi kızlar?
Mavi34 minigimm1 ben 4+5 de özelde muayne olduğumda istemişti tetkikleri amanında yaptirmamistim. Bugün 6+5 devlette ilk muayne oldum bugün yapıldı testlerim. Acgittim ama acmisin tokmusun diye sorulmadı kan ve idrar verdim
Tsngamze 5 haftalıkken yaptırdım ilk testlerimi sonra her ay. İdrar testleri olunca genelde aç karınla yapılıyor şeker yükleme testide aynı şekilde
Mom080 minigimm1 buarada sağlık ocağında da yapılıyor ama bazı testler yapılmıyor sanırım , idrarda veriyorsunuz