Sara Selam kızlar.Cok zorluklar cekdım.Bır kızımı kaypettım 😔bu ıkıncı gebelıgımdı her sanıye korku,heyecan,stress gecırdım.Zaten bılıyosuzkı Miyomu ve servıkal yetmezlıgı olan kadın nasıl stress yasar.Bende yatakda yatarak 8 ayı basa vurdum.Hastanede acıl durumlar oldu 4 defa yatdım.O kadar umıtsızdımkı yanı benım cocugumda sagsalım dunyaya gelıcek dıye dusunuyodum.Esım bıle oyle oluyodıkı bırlıkde ağlardız.Oyle bıgun doktora gıtdım 32 haftamda 2 sm acıklık varmıs suyum azalmıs cocuga oksıjen gıtmıyıdu((( doktor progestron prulutonla 35 haftaya kadar getırdı sukur.ama yıne umıdımı kayp etmedım .Gece sancılarım oldu anneme soyledımkı bebek gelıcek.Cabuk hazılandık kocam geldı goturdu hastaneye gıtdık.ve 5cm acıklık vardı(o kadar korktdumkı ne olucak dıye doktorun hep bana destek oldu ıyı olcak soyledı ben sezeryan olucam soyledım doktora doktorum hayır kendın dogrucan bunu bırlıkde basarıcaz dogrusu annem kaynanam razı degıldı ben kendım dogum kararı aldum Ve Mayıs 21 korkarak sancı odasına gıtdım bılıyosuz ne dusunuyodum her zaman ben sezeryan olucam olcem dıyo dusnuyodum allahım nasıl yaptısa dogum nasıp oldu...Odada 1 saat sancım olmadı ama sora tam 5 sancı cekdım kıvrandım oluyodum dıyodum doktoruma .Ama ben basardım cocugumu zorlukla dunyaya getırdım.Kızlar sıze boyle anlatıyım popoma kadar tikiş yaptılar bana.Sımdı anlarsız nasıl zor anlar gecırdıgımı.Ama cocugumu kuveze aldılar oksıjen verdıler 9 gun kaldı eve geldı.Agladım bısey olducak dıye her sanıye oldum sutum gelmedı ama ben cocugum ıcın her 2 saatdan 1 sagdım ve sımdı sukur cocuguma yetecek kadar var.Sızde sut gelmesı ıcın elektron sutsagma mankınesını kullanım benım yardımcım oldu .Cocugum cıktıktan sora Kusmaları kabızlık kaz sorunlar oldu sımdıde var o kadar kotu oluyokı ama bız basarmaya calısıyoz..Sızede onerım vazgecmıyın.Benım gıbı cocugunu kayp edenlerde var,Gebelıgı bozulmus gebelerde var.nolur guclu olun bolur karnınızdakı meleklerımız ıcın guclu olun.Dua edın.Allahım herkesın yardımcısı olsun.Cok yazdım bılıyom ınsallah sıkılmadınız.Allaha emanet olun🙏🙏🙏🙏🙏🙏
MinikfareEylul Sara hayırlı ugurlu olsun bebeğin saglicakla büyüt inşallah. Bende temmuz annesi olacaktım ama haziran sonunda gelicek gibi duruyor. 35.haftada suyum azalmaya başladı ciddi anlamda olmadığı için 3gun hastanede 3gundur de evde yatıyorum 36.haftaya girdim ve 1cm açılma var. Büyük ihtimal hafta başı kontrole gidicem ve ozaman gelecekmis gibi hissediyorum. Bakalım sağlıkla gelsin tek istedigim
[silindi] Sara Beraber güzel sağlıklı yıllarınız olsun , sen çok güçlü annesin bebeğinde senin gibi 🌸
Ahsenelif Sara içim sızladı canım Elhamdülillah bak yavruna sağ salim kavuştun pes etme sen güçlü bi kadınsın güçlü bi annesin belli. Bende gebeliğimi yeni öğrendim ve riskli oldugu için çok korkuyorum ama vazgeçmicem inşaAllah Allah yardım eder banada yavrumada. 🙏🏻❤️
Sara MinikfareEylul Insallah hayırlı sağlıklı bısekılde gelir.Amın.Guzel haberlerını vaktınde duyarız 🙏.
Sara [silindi] cox sağol canım.Sende ıyı bı anne olucaksın herkese yardım edeyon dusuncelerınle ☺️.Insllah sağsalım bebegıne kavusursun🙏🙏🙏
Sara Ahsenelif Sukur Allah’ıma kavuştum.Insalllah bundan sorada bırlıkde güçlü olmaya çalışaz.Insallah cocogumunda agrıları azaları daha ıyı olucam.Sende Canım pes etme rısklı olsa bıle.Her zaman Allah’ına dua et .Insallah guzel bısekılde vaktınde guzel melegıne kavusursun 🙏🙏🙏🙏
Esrelf Sara canım bende seni merak ediyordum. Hayırlı ömürlü olsun bebeğin. Geçmiş olsun. 😘😘🤗🤗Senin adına çok sevindim. Rabbim kolaylık versin, ikinizde şimdi iyisiniz değil mi??
Sara Esrelf Ya ınankı bende senı cok merak etmısım.Sende nasıl durumlar?Naptınız?😊Cok sağol bıdaha canım.Sukur ıyı olmağa çalısıyoz😊
Esrelf Sara canım ben daha doğurmadım. Kasılmalar var ama şimdilik iyiyiz şükür canım😘😘 bu hafta yada haftaya sezeryan olacağım inş. Kendine çok iyi bak hızlı iyileş ki bebeğine hemen bakabilesin. Bol su iç canım sütü arttırıyor. 😘😘
Sara Esrelf Cok Sukur iyi ol canim.36 hafta oldunuzmu?Canim sende kendine dikkat et Insallah bebisini zamaninda kucuna alirsin🙏🙏🙏.Canim su cok iciyorum ☺️
Esrelf Sara inş canım. 36+ 5 teyim ama bebek baya aşağı inmiş rahim ağzıda incelmiş. Bakalım gittiği yere kadar tutmaya çalışıyorum . Canım bugünlerde geçecek inş. Bebeklerimizle daha güzel günlerimiz olacak. 🤗
Esrelf Sara yaa evet bazen gidip hemen sezeryan olsam diyorum😊 girmez inş canım. Hem senin hemde aleyna nın bebişine dua ediyorum.🙏🙏 Rabbim en kısa zamanda kavuştursun inş. Bebeğin çıkarsa bana yaz olur mu😘😘
YelizY Canım gözünaydın. Miyomum var demişsin. Bende de var bende progestan ve proluton iğne kullanıyorum. İnşallah 38. Haftaya kadar götürür bizi de. Senin miyoma ne oldu doğum sırasında. Rahim ağzında değildi demek ki doğum yapabilmişsin. Benim rahim ağzı miyomdan ötürü kapalı.
Sara YelizY Evet canim rahim agzinda degildi o yuzden dogum oldu.Hivbisey olmaz sezeryan olursun en onemlisi cocugun saglikli olsun insallah. 🙏