dlnyny siz bunları düşünmeyin. Eskisi gibi olmuyor diyenlerin bir çoğu normal doğuma cesareti ya da imkanı olmayan kişiler. Kimse yoğurdum ekşi demiyor yani🙃 ayrıca ben anlamıyorum bizim annelerimize de kesi ve dikiş atılmış. Ve bana söylenen de dikişi hissetmiyorsun bile en kolay kısmı dikiş diyorlar başta annem olmak üzere. Bu mevzu neden bu kadar büyütülüyor anlamıyorum. Sezaryen 9 kat kesi demek. Vajinaya atılan kesi çok daha çabuk iyileşiyor. Ayrıca illa öyle olacak diye bir şey yok. Benim bir çok arkadaşım normal doğum yaptı inanın çoğunda kesi yok dikiş yok. Siz iyi düşünün iyi olsun.